
Czatuj
Czasem z jakiegoś powodu trudno jest rozmawiać przez telefon. Jeśli nie masz do tego warunków, ciężko jest Ci się do nas dodzwonić lub po prostu – wolisz pisać, możesz czatować z naszymi konsultantami.
Możesz z nami rozmawiać na każdy ważny dla Ciebie temat, ale także wtedy, gdy potrzebujesz wsparcia, choć trudno jest Ci nazwać swoje trudności. Jesteśmy dla Ciebie, jeśli chcesz podzielić się z nami swoimi rozterkami lub wątpliwościami. Wspólnie z Tobą możemy się zastanowić, co może być dla Ciebie pomocne.
Jak to działa?
Nasz czat jest czynny codziennie w godzinach 18:00 – 24:00. W innych godzinach możesz zadzwonić pod nasz całodobowy numer wsparcia 116 111 albo napisać do nas wiadomość.
Kontakt z nami jest anonimowy.
Czatujesz z konsultantkami i konsultantami (psychologami i pedagogami) – nie jesteśmy botami.
Może się zdarzyć, że w momencie, gdy zechcesz do nas napisać, wszyscy konsultanci będą zajęci. W takiej sytuacji możesz poczekać lub skontaktować się z nami przez telefon lub mailowo.
Kilka zasad:
- Traktujemy się nawzajem z szacunkiem.
- Jeśli coś jest dla Ciebie lub dla nas niejasne, możemy o to pytać.
- Postaraj się o dobre warunki do czatowania. Spróbuj nie odchodzić od czatu w trakcie rozmowy, nie tracić kontaktu i nie prowadzić kilku rozmów w jednym momencie. Dzięki temu będzie nam łatwiej się zrozumieć.
- Nie przesyłamy i nie otwieramy linków.
