Czatuj

Czasem z jakiegoś powodu trudno jest rozmawiać przez telefon. Jeśli nie masz do tego warunków, ciężko jest Ci się do nas dodzwonić lub po prostu – wolisz pisać, możesz czatować z naszymi konsultantami.

Możesz z nami rozmawiać na każdy ważny dla Ciebie temat, ale także wtedy, gdy potrzebujesz wsparcia, choć trudno jest Ci nazwać swoje trudności. Jesteśmy dla Ciebie, jeśli chcesz podzielić się z nami swoimi rozterkami lub wątpliwościami. Wspólnie z Tobą możemy się zastanowić, co może być dla Ciebie pomocne.  

Jak to działa?  

Nasz czat jest czynny codziennie w godzinach 14:00 – 24:00. W innych godzinach możesz zadzwonić pod nasz całodobowy numer wsparcia 116 111 albo napisać do nas wiadomość.

Kontakt z nami jest anonimowy.

Czatujesz z konsultantkami i konsultantami – nie jesteśmy botami. 

Może się zdarzyć, że w momencie, gdy zechcesz do nas napisać, wszyscy konsultanci będą zajęci. W takiej sytuacji możesz poczekać lub skontaktować się z nami przez telefon lub mailowo.

 

Kilka zasad: 

  • W komunikacji pisanej, kiedy nie słyszymy się i nie widzimy, czasem może być łatwiej o nieporozumienia. Jeśli coś jest dla Ciebie lub dla nas niejasne, możemy o to pytać. 
  • Postaraj się o dobre warunki do czatowania. Spróbuj nie odchodzić od czatu w trakcie rozmowy, nie tracić kontaktu i nie prowadzić kilku rozmów w jednym momencie. Dzięki temu będzie nam łatwiej się zrozumieć. 
  • Czas trwania czatu, podobnie jak czas trwania sesji z psychologiem czy terapeutą, jest ograniczony – rozmowa z nami może trwać do 50 minut. Postaraj się zaplanować sobie rozmowę tak, aby zdążyć w tym czasie poruszyć najważniejsze dla siebie kwestie. Czasami rozmowy sa krótsze i to też ok 🙂
  • Ze względu na kwestie bezpieczeństwa i prywatności na czacie nie otwieramy linków.