Masz prawo szukać dla siebie wsparcia.
Czasem z jakiegoś powodu trudno jest rozmawiać przez telefon. Jeśli nie masz do tego warunków, ciężko jest Ci się do nas dodzwonić lub po prostu – wolisz pisać, to z pewnością odpowiemy na Twoją wiadomość.
Zależy nam, żeby jak najlepiej zrozumieć, co przeżywasz i w jaki sposób możemy być dla Ciebie pomocni. Pisząc do nas, postaraj się dać znać, co się u Ciebie dzieje i jak się z tym czujesz. Ważna jest dla nas informacja, czy kiedyś zdarzyło Ci się kontaktować z nami wcześniej – przez telefon lub stronę. Możesz też dać znać, czy o tym, czego doświadczasz lub jak się czujesz, możesz porozmawiać z bliską osobą albo czy korzystasz ze wsparcia psychologa lub innego specjalisty.
Pamiętaj, że możesz także zadać nam pytania, pisać o swoich rozterkach lub wątpliwościach. Będziemy starać się wspólnie z Tobą nad nimi zastanowić, żeby pomóc Ci znaleźć rozwiązanie i odpowiednie wsparcie w Twoim otoczeniu.
Czas oczekiwania na odpowiedź mailową waha się od kilku godzin do kilku dni – robimy co w naszej mocy, abyś czakał_ jak najkrócej!
116 111 jest miejscem przeznaczonym dla dzieci i młodzieży, nie mamy tutaj możliwości konsultowania osób dorosłych.